Thursday, February 10, 2011

pelik ok..pelik

sejak akhir2 ni..aku telah membuat kesimpulan...tak tau sama ada benar atau tidak

1. bdk yang senyap ni...selalu simpan dalam hati 
korang tau nape aku ckp cmni..ok sejak aku skolah lagi..aku mmg di kenali sbgai manusia yg kasar ok..kasar cara ckp..kasar dari segi perbuatan..dan segalanya2..tapi itu diri aku..aku mmg suka memekak..suka bercakap di dlm kelas..aku bertuah tidak dihalau oleh cikgu..tapi aku tgk ramai kawn2 aku yg jenis pendiam ni..sbnyer bkn seperti yang aku sangka...byk benda yang dorang tk luahkan..sume dorang buat adalah di cover..ye la korang kan ayu tak macam aku..so dalam hati korang..apa yang ada agknye..korang senyum bila org ckp ape2 kat korang wahhh penyabarnye...tapi...ada sesuatu di dlm hati korang yang berbisik dgn macam2 kan..tk percya cube korang yang senyap ni...pikir balik...ok


2. bdk yang pale2 otak gile2 tu sbnrnye tak jahat

sejak aku masuk u..ramai  dah aku kenal bdk2 spesis camni..aku pun 70% di kalangan ini....30% i ni pemalu...kahkahkahakahkahkahkah...ok..kawan2 yang macam ni..selalunya tak hiporkrit..bagi pendapat aku la..korang nk tau sbb pe..sbb dorang akan ckp pe yang dorang tak suka pasal ko straight to you face...siyes..mmg ko rasa sakit hati tapi kejap je..pastu caya la..ko akan say thank you very much to dis people yang mcam ni



3. ramai org yang hipokrit..

anda kene berjaga2..org disekeliling tak semestinya melayan anda dengan hati yang terbuka...kadang2 mereka terseyumm...tapi..amik ko....mcm2 yang mereka kata kan...tak percaya..perhatikan btol2...

4.yang control ayu tu...bkn nye ayu semuanya

meh cini i nk story...i ada kwn..mak ai..ayu gle...kalu senyum mesti ko rasa nk sepak je muka dia..asl ko ni ayu sgt ni..hahahha..tapi ko tgk la kalu org ayu ni bila hilang ke ayu an mereka...ish2...aci cleaner punye muka lagi ayu nnti....org ayu ni..bile marah...ffffuuuuhhhhhh...terkeluar kata2 yang teramat kesat...kesat sampai ko lap pun tk hilang la kesat nye..aku yang leser ni pun tk reti nk ckp kesat2 camtu




5.bkn semua orang suka nak berkawan dengan kite

korang ni sume nk kawan gan aku ke sbnrnye...takpe..aku tau perangai aku ni macam *&)%^$$%$ tapi ada aku kisah..yang penting aku tk kurang ajar gan korang...n tak pernah kacau hidup korang...kan2..kalu aku ada terkacau tu..g tau la..tapi sila face to face..msg or call i tk layan..sbb itu sume di panggil 'ayam' ok..hahahah


*entry ni adalah suka suki sbb ni blog aku..andai terkasar bahasa atau ada sesape yang terasa maafkan la diriku ini..

No comments:

Post a Comment