Monday, February 21, 2011

lif mmg suka cari pasal

hola2
hari ni kelas coding takde..so next class kol 4..
kelas kol4 kt tingkt 12..nak naik tangga memang tak la kan
so..aku gan shira datang awl..kol 3.40 da smpi kat fact..waaaahhhh
gembira sebb tak ramai org kat lif..
naik la lif...ada la dalm 8 -10 orang..nasib tak padat..bleh lagi nak gerak2 kiri kanan
dlm lif smpat lagi berangan..mlm ni aku nk makan burger
tetbe lif ni sampai kat level 7..pintu lif ni bkk cikit je..buat2 muat untuk kuarkan tangan..aku dah cuak..sumpah tk tpu..so bdk yg paling dekat gan button lif ni..tekan la button utk bukak pintu..tak bukk ok..dlm 5 minti..pintu tu tertutup..gan lif2 skli gelap..owaaaaaaaaaaa....aku da pegang shira dah..shira pun da pgg aku..nasib aku tk pelok shira...gelap gler..bdk tu pe lagi..tekan la loceng..gan dia ckap 'tolong2'..member ni lagi sorang ada yang relex main kunyah2 kacang lagi..ada sorang cri org tepon nk mintak tlg..aku gan shira dok dengar je..dlm hati aku doa..sudah..jangan lif ni terhempas jatuh kat bwh da la..kang cuti sem aku kang..nasib sume pompuan dlm tu..n tak ramai..tapi tetap terasa lemas sebab ko dah cuak gle3...aku ddk kat belakang skali gan shira..wa....dalam hati..cpt la..cpt la lif ni ok...dalam 10 minit tetibe lampu lif terbuka...pintu pun terbukak..aku gan shira teros kuar..mmg tknk naik dah lif tu..kitorang pun naik la tangga dari level 7-12...waaaaaaahhhhhh...cuak2...cuak gelr..nasib takde pape jadi..kalu tak...cuti sem la aku

No comments:

Post a Comment