Wednesday, February 2, 2011

cuti mid term

ooo...hari ni baru aku rajin untk mengupdate blog..dsbbkn keseronokan berada dirumah dan semasa di UiTM aku tk pat nk bkk blog ni ssb uitm block..bole tak..heeeeeeeeee....

cuti ni memang byk nk mampus asgment..nasib tk mampus je...tapi aku biasa la..sejak dulu lagi begini...mane pnh kusentuh asgmnet semasa berada dirumah..sangat tidak sedar diri ok..ok la...asgment pun ssh..so..jwpannye..bkk cuti baru aku wat.

mmg respek ar..sape yang siapkan asgment..korang mmg DL la weh..aku paras2 idung je selalu..well pe nk buat..mmg pada dulu tidak sedar diri..

hehe..tapi aku tkde la nk siapkan asgmnt last minit sgt..sbb aku selalu memerlukan mood untuk buat..tiada mud asgmnt ku jadi seperti lempang hangus ok...

takpe..bkk cuti akan ku bertapa dia kerusi stdy ditemani charlie dan rakan2...

selamat bersuka ria ok

1 comment: