Saturday, February 12, 2011

donut atika dan red velvet apiz

hai..da lame ada gambar ni.tapi tk letak je

atika dah bis spm..so sementara tunggu keputusan dia keje kat kedai donut..ni donut yang dia wat untk ktrng makan..comel ok..org sibuk wat cupcake n cookies adik aku relex je tulis2 nama kat donut ni..


sedap wow walau pun tk la setanding big apple n jco..tapi still nice..

pastu ada one day tu adik aku bwk blik donut dengan dia taburkan almond bebyk atas tu..kahkhakah..gle penuh..i love you la atikah..muahx!!!

rel velvet ni da lame aku dengar..tapi tak pnh dapat mkn sbb aku tak tau jual kat ne...kebtuln kawan pika ni blajar kat taylor college jadi chef..so kalau kebtln dia buat kek tu..ada la teringat adik aku..dia kasi la...sedap ok apiz...pandai kamu wat kek ni..first time rasa...nnti bleh kasi lagi (haha tak malu tol)


red velvet cake

No comments:

Post a Comment