Sunday, February 27, 2011

meriam (biar adik letupkan meriam tu)

hai ~~~
hari ni..aku telah membuat keputusan untuk tgk citer meriam..teater sebenarnye..uitm kan ada faculty of artistic and creative technology...so setiap sem dorang akan buat teater untuk final projek dorang..first time aku tgk teater yg faculty ni buat..SIRAH JUNJUNGAN..mmg best..meremang weh bulu tegkuk korang..hahah..
ni second time aku tgk..sbb last sem aku ddk luar kejap kan..so aku tk amik tau pape pasal yang berlaku dalm uitm ni...hahah
teater ni best..aku teringat kat adik aku ayap bila tgk cerita ni..bdk ni nama sulaiman..keje makan je..sama la macam ayap tu..tapi bdk ni nakal gler..adik aku tk nakal..degil je..hahah
nasib ayap tu giler game..kalu dia main meriam..risau gak aku...hahah

best teater ni..mmg cool la dorang wat..tpi sirah junjugan tetap gempak la..teater ni semi -muzikal..ala2 cerita majika la..tapi ni kejap je..ada ala2 geng upin ipin..aku ingat kembar perempuan dalam citer ni gagap...kena pukul perut dia baru dia leh sambung cakp...cakap byk2 pun tak guna..g la tengok..esk last ok..tiket rm 5 je...hahah..

ni ada gmbr2 yg sempat aku tgkp tadi..










gmbr tk le upload la..problem..nnti ar aku upload..hahah

































ni gmbr bru yg tk sempat nk upload

No comments:

Post a Comment