Monday, January 3, 2011

sudah di puncak

azam ku..tahun ini
untuk grad on time kerana ada tanda2 tidak dapat on time.hukakak
hari ahad 2 jan aku daftar kolej kat puncak alam ni..oh yeah..i tak mampu nak sewa rumah kat luar tu..i mampu duduk kolej je.. (yuks gediks)..heheh
daftar kolej..dan aku kembali kepada kolej aku semasa part tu..iaitu R3..tapi level tinggi u..tingkat 7..leh kawan gan bintang2 di malam hari
hahah..kat sini kolej selesa..sbb bilik besar..satu bilik 2 orang..ada LAN tiap bilik..tapi aku kene gune broadbnd untuk update blog..sbb gne LAN tkleh bkk...
hehhe..TQVM kepada my dear encik pakwe kerana bersusah payah menghantar aku..sbb parent aku g perlis hantar adik aku kat arau..so disebabkan lesen aku hanya untuk diframe kan..encik pakwe yang kene hantar..semangat gler dia nk hantra..kol 5.30 pagi msg aku ckp dah otw..aku yang mamai2 ni..tros laju jantung...alamak dah otw ke..aku msg aku ckp bwk kate slow sbb aku tk siap lagi..dalam pukul 6.30 dia sampai rumah..

sampai uitm kol 7.30..amik ko..awl glr..aku org kedua dftr kolej kat R3..DAN..rumate baru..aliyah..si gadis yang begitu sopan santun..aku ni mmg tak la nk santun2..heheh..

dan bermula la..kehidupan sebagai student semula..

p/s: i miss my family very much walupun rumahku dekat je..hehehe

No comments:

Post a Comment