Monday, January 10, 2011

munchausen syndorme

yeah
hari ni aku pegi kelas medical coding..for the second sitting..wakakak..padan muka aku..belajar medical coding main2 lagi

tadi us usual belajar seperti biasa..lecturer aku mmg suka cite2 ni..time tengah cerita2..camna la leh terbuka topik tentang munchausen syndrome..

seperti yang diterangkan..penyakit ni..adalah ditujukan kepada manusia2 yang suka cakap besar+merepek+kaki kencing+kelentong..yeah
aku mmg ada kenal gak la orang2 macam ni..cakap nak hiberbola (btol ke?)
ko je la yang penah buat..
ko je la yang tau pasal sume2..
ko penah ada sume2..sume benda la ko tau..padahal bila aku tnye yeke..ko tau ke..cter cikt..tros ubah topic..

apakah motif mereka2 ini berkata begini..adakah ingin mendapat kan perhatian..yes..anda memang mendapat perhatian..tapi perhatian untuk digelakan..dan menambahkan dosa untuk manusia seperti aku berkata2 tentang ada..ok2..fine..nak cakap besar sangat..g wat buku..tulis buku..tentang pengalaman korang..tapi pastikan ko reti tulis la kan..kang tak laku plak..dan jangan lupa..cerita itu harus lah logik walupun aku tau.mmg susah nk logickan pe yang ko bayangkan..hahahah

tapi penyakit ni tak semestinya untuk org yang suka cakap besar
kekdang org ni inginkan perhatian..seperti..aku sakit wey..aku ada cancer..padahl ko tkde pun...kang btol2 dapat baru tau..nk sangat..pe la..doa merepek2..doa la harini aku jalan2..jumpa iphone 4g kat tepi longkang..kan bagus tu..hahahah

k la..kalu aku salah..pasal benda ni g tau la..lagi satu munchausen tu name orang k..g search compem jmpe~~

No comments:

Post a Comment