Wednesday, January 5, 2011

NgAtok~~

salam...

hari ni hari rabu..hari rabu ada cls pagi..tapi aku terasa malas gler nk bangun tadi..tak tau nape..ngantok ++++..tapi berjaya untuk membuka mata pada pukul 6.45..oh yeah..dan melihat rumate ku masih lagi dibuai mimpi..dalam hati..ni mesti kes tk sedar ni..alarm dia aku dengar tadi dok menyanyi2..aku pun kejot dia..sementara nk tggu blik mandi kosong..aku guling2 atas katil..sambil memikirkan hari ni nk watpe

1. Pegi kelas
2. Nk pakai baju pe hari ni (biasa la pompuan)
3. Jap lagi nak makan pe..
4. Jumpa lecturer
5. Jap g msg encik pakwe
6. Nak keluarkan duit..sbb dan takde

ok..kol 7.30 aku berjaya mandi dalam masa tk kurang dari 10 minit..wakakaka...mandi k..siap sabun dan berus gigi lagi.. aku mmg mandi cpt..i tk suka main air lame2..ada masa2 terluang baru main air lama2..dan aku btol2 tidak faham kepada mereka yang boleh berada dalam bilik air selama 30-45 minit..tolong terangkan korang watpe..hahahah

ok..kol  11 blik bilik..makan tghari..kol 2 g cls..cls takde pastu g jmpe lectrer..membincangkan hal2 akedemik..

pastu g econsave dan berjaya membeli bakul untuk letak brang mandi..

dan hari ni...aku terasa penat sangat2..penat melayan hari yang tidak memenatkan

kisah kamu kau awak yang membuat aku tersenyum kesorangan..

p/s: jenjen..aku rindu ko...

No comments:

Post a Comment