Thursday, January 20, 2011

aci aci bukak pintu~~


hari ini thaipusam..(btol ke eja cmni)..selamat mendaki tangga batu caves k..

selama hari rabu..aku nye cls dari kol 8.20 - 5.00 ptg..

pagi ada kelas medical coding..kol 10.20 kelas leadership ..leadership en.haron yang aja..aku confuis ckit pasal leadership ni..btol ke senang mcam yang en.haron ni aja..sebab sume cakap ssh..tapi yang en.haron aja..senang je..aku paham..dia pun lagi2 la paham..time aja dia siap leh cakp..ok ni masuk exam..ok ni tk masuk..ok tak payah salin..nnti saya bagi slide ..dengar je dia ajar..mmg cukup time aku pun leh tido..en.haron suka bercerita..so tk kisah la..sebab kelas dia tk terasa pun masak berjalan..dia kelakar..sem ni aku byk dapt lecturer lelaki..(biasa la om tk ramai laki)..tapi sume dah kawin k..
en.haron ni kelakar k..

ada satu contoh ni..dia bagi tau..yang dia pnh g felda..felda mana aku tak ingat..aku pun tk sure..kene naik rakit nak pegi..pastu org2 kat cni sume dalam kekurangan kehidupan mereka..dia pg felda ni..nak promote kat bebdk felda suroh masuk uitm..asalkn dorang ada credit je..da dapat mask pre-dip..kira ok la..bebdk felda ni..kalu mask uitm..mmg dapat layanan special dari uitm..adik aku ckp kat tempat dia blaja..bebdk felda ni..kalu nak blik umh cuti sem..uitm hantar ok...naik bas..ko tggl msuk uitm nak belajar je..yang lain kemudahan kompem dapat..

cerita nya macam ni..bebdk ni ssuh nk pg skolah..sbb jauh..satu sekolah ni ada satu cikgu je..en.haron cakap..cikgu sorang,murid gan ada babi sekor..kalu murid tak datang..cikgu gan babi je ada..kalu  cikgu gan murid tak datang ada babi je kat kelas..kahkahkahkah..aku tk dapat byagkan keadaan yang macam tu..dan aku sangat2 bersyukur gan kehidupan aku sekarang..ko byangkan la..kalu nk g skolah pun..kene jmpa babi..oh..mmg aku tk pg..bia la babi tu yang pandai..hahahah

petang tu kelas en.ramlee..en.ramlee aja research en.ramlee nye style sebelum aja..dia akan pggl nama stdent nk amik tau sapa tak datang..kelas aku semalam ptg tinggkt 12..so mmg ramai yang akan masuk lambt sebab kesesakan berlaku untuk naik lif..biasa la..lip ada 6..1 untuk lecturer 5 untuk student..mmg tak cukup k..ada plak lif yang satu ni..belum penuh dah bagi tau overload..aku mmg black list lif ni..
time tu dah kol 2.10..en.ramlee panggil la nama..ktrg kene jawab 'YES'
tengah2 panggil nama tu..ada aci clearner msuk..en.ramlee pandang aci tu..dia leh cakap...'eh ni part berapa ni????aci tu..muka tak tau la..strees ke..ketat ke..aku tk reti nk explain..kitorang gelak la..pastu en.ramlee leh tambah lagi.'.tu la..lama sangat dia ni extend..'..pstu teros sambung panggil nama yang lain..bergegar satu kelas gelak...heheheh..mesti aci tu bengang..yang aci tu pun satu...time2 ada kelas ko nk masuk g kutip sampah kat kelas...time2 takda orang ko tk nk msuk..hehe...sowie la aci..salah lu..sapa soh msuk kelas..kan dah kene tnya..ko part berapa..nasib aci tu tak paham jawb balik..part berapa encik mau..saya kasi..heheh..

No comments:

Post a Comment