Tuesday, February 8, 2011

ko nak aku sound ke ko atau ko nak paham2 sendiri

wassup...gua angin ni!!!!!rasa seperti nak lepang org laju2...aku da lama sabar ni..jgn sampai aku terpaksa melempang ko wahai perempuan

aku demam..ko tk reti ke nk pikir gune otak aku nk rehat...asl la ko nk wat benda yang bleh wat aku tk bleh rehat dengan kata lain ko sebabkan aku bertambah demam

aku takde buat hal gan ko pun...tapi lagi lama aku kenal ko..lagi sakit hati aku...ko ni pehal...pehal tk reti nk pikir gune otak..ko letak otak ko katne hahhhh!!!!!!

jangan sampai aku melontarkan kate2 yang menyakitkan hati ko baru ko nk paham bahasa..

sebab aku rasa..ko mmg makin hari makin tak paham bahasa..

tak kn aku nk ckap sume benda baru ko nk paham...eeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ko tgk sekarang pukul 2.07 aku tak bole nk rehat sebab orang macam ko yang tk pikir pasal orang lain..ok tkpe u make me suffer i will make u more suffer ever!!!just wait

Wednesday, February 2, 2011

cuti mid term

ooo...hari ni baru aku rajin untk mengupdate blog..dsbbkn keseronokan berada dirumah dan semasa di UiTM aku tk pat nk bkk blog ni ssb uitm block..bole tak..heeeeeeeeee....

cuti ni memang byk nk mampus asgment..nasib tk mampus je...tapi aku biasa la..sejak dulu lagi begini...mane pnh kusentuh asgmnet semasa berada dirumah..sangat tidak sedar diri ok..ok la...asgment pun ssh..so..jwpannye..bkk cuti baru aku wat.

mmg respek ar..sape yang siapkan asgment..korang mmg DL la weh..aku paras2 idung je selalu..well pe nk buat..mmg pada dulu tidak sedar diri..

hehe..tapi aku tkde la nk siapkan asgmnt last minit sgt..sbb aku selalu memerlukan mood untuk buat..tiada mud asgmnt ku jadi seperti lempang hangus ok...

takpe..bkk cuti akan ku bertapa dia kerusi stdy ditemani charlie dan rakan2...

selamat bersuka ria ok

Happy CNY~~

♡❤❤~Happy New Year~❤❤♡ ℒℴve ♡
祝┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓ (\ /)
福┠恭┠┨賀┠┨新┠┨年┠┠快┨┠樂┨ღ( . .)ღ
您┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛c(”)(”)
⋯⋯...♪♫•.•°*°•.¸¸. ♡ ℒℴve ♡ .•°*° ♪♫•*¨*•.¸¸♪


nk limau
nk angpau
nk pow alip..hehehe

Thursday, January 20, 2011

aci aci bukak pintu~~


hari ini thaipusam..(btol ke eja cmni)..selamat mendaki tangga batu caves k..

selama hari rabu..aku nye cls dari kol 8.20 - 5.00 ptg..

pagi ada kelas medical coding..kol 10.20 kelas leadership ..leadership en.haron yang aja..aku confuis ckit pasal leadership ni..btol ke senang mcam yang en.haron ni aja..sebab sume cakap ssh..tapi yang en.haron aja..senang je..aku paham..dia pun lagi2 la paham..time aja dia siap leh cakp..ok ni masuk exam..ok ni tk masuk..ok tak payah salin..nnti saya bagi slide ..dengar je dia ajar..mmg cukup time aku pun leh tido..en.haron suka bercerita..so tk kisah la..sebab kelas dia tk terasa pun masak berjalan..dia kelakar..sem ni aku byk dapt lecturer lelaki..(biasa la om tk ramai laki)..tapi sume dah kawin k..
en.haron ni kelakar k..

ada satu contoh ni..dia bagi tau..yang dia pnh g felda..felda mana aku tak ingat..aku pun tk sure..kene naik rakit nak pegi..pastu org2 kat cni sume dalam kekurangan kehidupan mereka..dia pg felda ni..nak promote kat bebdk felda suroh masuk uitm..asalkn dorang ada credit je..da dapat mask pre-dip..kira ok la..bebdk felda ni..kalu mask uitm..mmg dapat layanan special dari uitm..adik aku ckp kat tempat dia blaja..bebdk felda ni..kalu nak blik umh cuti sem..uitm hantar ok...naik bas..ko tggl msuk uitm nak belajar je..yang lain kemudahan kompem dapat..

cerita nya macam ni..bebdk ni ssuh nk pg skolah..sbb jauh..satu sekolah ni ada satu cikgu je..en.haron cakap..cikgu sorang,murid gan ada babi sekor..kalu murid tak datang..cikgu gan babi je ada..kalu  cikgu gan murid tak datang ada babi je kat kelas..kahkahkahkah..aku tk dapat byagkan keadaan yang macam tu..dan aku sangat2 bersyukur gan kehidupan aku sekarang..ko byangkan la..kalu nk g skolah pun..kene jmpa babi..oh..mmg aku tk pg..bia la babi tu yang pandai..hahahah

petang tu kelas en.ramlee..en.ramlee aja research en.ramlee nye style sebelum aja..dia akan pggl nama stdent nk amik tau sapa tak datang..kelas aku semalam ptg tinggkt 12..so mmg ramai yang akan masuk lambt sebab kesesakan berlaku untuk naik lif..biasa la..lip ada 6..1 untuk lecturer 5 untuk student..mmg tak cukup k..ada plak lif yang satu ni..belum penuh dah bagi tau overload..aku mmg black list lif ni..
time tu dah kol 2.10..en.ramlee panggil la nama..ktrg kene jawab 'YES'
tengah2 panggil nama tu..ada aci clearner msuk..en.ramlee pandang aci tu..dia leh cakap...'eh ni part berapa ni????aci tu..muka tak tau la..strees ke..ketat ke..aku tk reti nk explain..kitorang gelak la..pastu en.ramlee leh tambah lagi.'.tu la..lama sangat dia ni extend..'..pstu teros sambung panggil nama yang lain..bergegar satu kelas gelak...heheheh..mesti aci tu bengang..yang aci tu pun satu...time2 ada kelas ko nk masuk g kutip sampah kat kelas...time2 takda orang ko tk nk msuk..hehe...sowie la aci..salah lu..sapa soh msuk kelas..kan dah kene tnya..ko part berapa..nasib aci tu tak paham jawb balik..part berapa encik mau..saya kasi..heheh..

Wednesday, January 19, 2011

emosi terganggu

Hari ini kelas aku dari pagi (isnin 17 jan 2011) 10.20 sampai la kol 6.00 petang
Ok aku jeles..kawan2 yang dah amik paper ni tak payah pegi kelas..sebab kelas dorang cancle..sumpit..aku rasa cm nk pg kat katil org2 yang tido..nk lompat2.soh dorang bangun wehhhhh~~!!!tengok aku..aku kene g kelas..hahah
Ok..mud hari ni..bercelaru nk mampus
Agaknya tak lama lagi la tu..hahahah
Ok..aku kalu mud terasa ingin memaki ni..tlong la jangan ringankan mulut2 korang untuk bercakap gan aku..sbb aku akan rasa korang seperti nk gadoh je gan aku..padahal tak pun..dan mulut ini akan leser lebih dari biasa..of I memamg tk bole nk kontrol2 bila mud ni dtang..dan aku telah memberi amaran kepada encik pakwa..’kalau perangai saya pelik lebih dari biasa saya minta maaf’ hahaha
Tadi aku pegi kelas..sementara tggu lif..aku mencuci mata melihat perempuan2 cantik yang berbagai gaya (ok perempuan je aku Nampak tadi..lelaki jauh pg ddk hujung lif..takut kene raba gan pompuan agknya) hahahh..ni fenoma menunggu lif..kalu time2 kol 8 mmg ko menagis nak tggu lif tu..sbb org memang ramai nk mampus beratur..(beratur ok)..haha..beratur la sangat..tkde maknenye..korang ingat tak time kecik2 dulu kat skolah kene beratur lurus2..kalu tak kene marah gan cikgu..ni tak..ktrg tak beratur.tapi bertabur nk tnggu lif..sbb cikgu aku dlu aja..beratur time nk beli makan kat kantin je..tggu lif takde hahahahah…
Bila beratur ni..mata masing2 akan memandang screen kecika kat atas lif..tgk lif dah sampai mana..aku mmg selalu akan pilih lif yang hujung..sbb lif ni..hanya berhenti kat level 1..dan teros ke level 8 – level 17…yang aku bengang ni..ko tau tak..org ramai nk tggu lif ni..kalu setakat kelas ko tingkat 4 tolong la pegi naik tangga..bagi la manusia yang kelas tingkat tinggi2 ni..naik lif..ni tak..ko pun same2 nk berebut naik lift u…lagi2 ko msk lif yang tk benti kat tingkat 4..ko tk ke memenuhkan lif tu..padahal org lain bole naik..yang kelas tggkt tinggi2 lambt mask kelas..sat g lecturer bising msk kelas lambat..paham tak..paham tak..tk paham gak..sukati korang la..
Ni lagi satu hal..bila nk msk lif..amboi..masing2 berebut..penah tgk org main ragbi tak..macm tu la..nk rebut bola..macam tu la..pompuan yang cantik2 belaka ni rebut bl mask lif..hahah..aku mmg redha je bab rebut2 ni..sama ada aku akan ditolak msuk oleh org belakang ataupun aku ditolak keluar oleh org di tepi (biadap k mereka ni)..so tiap kali kalu aku nk mask lif aku akan sound member3 kat belakang aku…’woit lif sampai je ko tolak aku..aku tarik ko k’ masa ni la..kalu ada cctv korang akan Nampak keganasan mimik muka pompuan2 ni..termasuk la aku..untuk meloloskan diri ke dalam lif..hahhahah..
Ok kembali kepada tajuk..mata aku ni..mmg alert cikit kalu tgk pompuan2 yang pakai pelik2..hahah..ok..tak nk ckp..simpan je dlm mata dan hati apa yang aku tgk tadi..nasib la mulut ku begitu berat untuk menegur..kalu tak mmg akan terjadi pergaduhan di depan lif tadi..aku tarik shawl subang ko kan baru ko tau..eeeee…ko ingat ko cantik ke..kahkahkah..aku mmg tk cantik pun aku tau..sebab tu la en.pakwe sayang aku sbb aku tk cantik…

Monday, January 10, 2011

ek?

papa: nape tadi takde perisa blakcberry ada perisa blakcurrant je?
aku: hummmm..blur jap..(macam penah dengar name blackberry ni)
mama: memang la..blackberry tu kan handphone (BB)
aku: kahkahkah..
papa:haah la...
aku: papa..blueberry la..bkn blackberry..heheh

munchausen syndorme

yeah
hari ni aku pegi kelas medical coding..for the second sitting..wakakak..padan muka aku..belajar medical coding main2 lagi

tadi us usual belajar seperti biasa..lecturer aku mmg suka cite2 ni..time tengah cerita2..camna la leh terbuka topik tentang munchausen syndrome..

seperti yang diterangkan..penyakit ni..adalah ditujukan kepada manusia2 yang suka cakap besar+merepek+kaki kencing+kelentong..yeah
aku mmg ada kenal gak la orang2 macam ni..cakap nak hiberbola (btol ke?)
ko je la yang penah buat..
ko je la yang tau pasal sume2..
ko penah ada sume2..sume benda la ko tau..padahal bila aku tnye yeke..ko tau ke..cter cikt..tros ubah topic..

apakah motif mereka2 ini berkata begini..adakah ingin mendapat kan perhatian..yes..anda memang mendapat perhatian..tapi perhatian untuk digelakan..dan menambahkan dosa untuk manusia seperti aku berkata2 tentang ada..ok2..fine..nak cakap besar sangat..g wat buku..tulis buku..tentang pengalaman korang..tapi pastikan ko reti tulis la kan..kang tak laku plak..dan jangan lupa..cerita itu harus lah logik walupun aku tau.mmg susah nk logickan pe yang ko bayangkan..hahahah

tapi penyakit ni tak semestinya untuk org yang suka cakap besar
kekdang org ni inginkan perhatian..seperti..aku sakit wey..aku ada cancer..padahl ko tkde pun...kang btol2 dapat baru tau..nk sangat..pe la..doa merepek2..doa la harini aku jalan2..jumpa iphone 4g kat tepi longkang..kan bagus tu..hahahah

k la..kalu aku salah..pasal benda ni g tau la..lagi satu munchausen tu name orang k..g search compem jmpe~~