Saturday, October 9, 2010

ni la skru2 dan besi

nk tgk skru dan besi yang berada di dlm kaki papa selama 10 tahun
hiiiiiiiiieeeeeeeeeee...ini dia..korang ada?papa ckp nk aya..jual la..ni rm15k !!!!!!
(jangan rompak umh aku dah la pasni)
tetapi abg wan ada idea yang lebih bernas..dia nk cairkan dan buat barang untuk moto dia..hahah bole tak?


pastu tadi doktor datang..dia ckp papa dah bole kuar..pasni lutut papa ringan sikit..sebab doktor dah sedut selaput2 yang banyak dalam lutut papa..aku tgk video tadi..doktor ada bgi cd..huuuuuu..menarik2..begitu rupenye rpe selaput yang disedut..snagt byk ok..pasni aku dah tua pun mesti byk gak selaput begitu..huuuuu..pastu abg wan aku tadi ada skali...aku ckp la..pasni kalu ko wat hal gan papa senang ckt papa nk sepak ko..hahahah..kaki dah ringan..dan mama gelak gan gembiranye..bersama awek abg aku..hahah

                           (orang yang sakit tapi tetap tengok tv..sampai aku amik gmbr pun tk pandang)

2 comments:

  1. tak sangka pula byk mcm tu besi2 tu. abg awak tak pula describe sebanyak tu. tp hari tu akak ckp dgn abg, papa robocop. he3

    ReplyDelete
  2. abg nuar..mmg cmtu..dia tk kn cakp detail..dia g tau ckt2 je..heheh..papa dah jadi robocop 10 thun da..skrg da bersara jadi robocop..hahah

    ReplyDelete