Sunday, October 31, 2010

JaLan-Jalan ke kuala Lumpur hingga ke Putrajaya

hai..
huhu..pada 30 septembr 2010..selepas menjawab paper medical coding..aku terasa seperti ingin menjerit kuat-kuat..sebab aku tk focus 100% on medical coding dari start sem..medical coding is about remembering the term and step yang ada ..so mmg kene start dari awal..sbb semuanya fakta..mmg aku nyesal tk dengar cakap lectrer..sbb sume soalan yang kuar aku pernah baca..tapi tk ingt.huhuhu..of forget about it..aku hope lepas je paper ni..
selepas paper haritu..en.pakwe..datang menjemputku..untuk pergi mengedate..da lame tk dating..so mask kerate aku teros tnye..kite nk g mane hari ni..kita nk g zoo ke (sbb dia ckp nk g zoo) aku ckp..kalu g zoo tk nk ikot..heheh..so dia ckp..ikot je la..so aku pun senyap..da la nk g k.l sesat..hahahah..tu la..nk sgt ikt jalan lain..kan da sesat..(sowie en.pakwe..i love u k)..
so dah msak K.L..teka2 en.pakwe bawak g mane?jeng jeng jeng..pernah tak korang g dating..kat tempat2 cmni..so sila la pg..heheh..dia bwk aku g TUGU NEGARA!!!!!...hahahah..aku yang dah 23 tahun ddk dekat gan K.L ni..tk pernah g TUGU NEGARA..ni la first time aku g..best2..besar gile tugu tu...jakun jap tgk..g jalan2 kat tugu..makan ice cream..heheh...
nampak tugu tu?besar wow..nk tau fasal tugu ni..g tengok buku sejarah..yang aku tau..sbb dibina nak memperingati pejuang2 negara~


ni ada tulis pasal sejarah cikit en.pakwe sila terangkan bla bla bla..hahaha


tempat kedua yang en.pakwe bawak ialah    MENARA KUALA LUMPUR

oh aku mengaku..aku bukan jenis yang kaki merayau kuar umah kalu kuar pun gan parent dan juga kawan2 rapat sahaja dan kami hanya akan pergi membeli belah ataupun pulang ke kampung..da untuk kedua kalinya aku nk g tau..ni lah pertama kali aku ke MENARA KUALA LUMPUR..yeah kawan2 pertama kali..heheh..best..en.pakwe dengan baik hati membeli tiket untuk kami naik ke atas menara...pekak sebentar telinga semasa menaiki lif..biasa la tekanan..hehehh..seronok2..dapt melihat kuala lumpur yang indah..dan membangun..

biasa la..sume benda akan lagi tinggi dari aku..ciet!

ada banyak lagi gambar k.l..tapi mlas nk upload

next destination..

PUTRAJAYA

ok yang ni ...aku mmg selalu pg..sbb belakang umh je putrajaya..tapi tempat ni..kali kedua pergi dan pertama kali melihat orang main kapal layar..dan kapal layar terbalik smbil org2 nya pun terbalik masuk dalam tasik..best ok..tapi aku tengok je mampu..nk main tk mampu la..sebab berenang pun tak expert..dan juga..huhuhuuu..basah nnti...heheheh...


nampak bot @ kapal layar kat belakang tu..sape2 yg minat xtvt air ni.datang la ke putrajaya..heheh

ok..sampai sini je..jumpe lagi..

No comments:

Post a Comment