Saturday, February 18, 2012

kerja kerja kerja

elloowww

so tahun ni..aku da habis belajar...

da habis belajar buat pe kawan2..yaaaaaaa..kerja...

kerja ape kawan2....???

kerja je la apa2 yang halal

aku da tekad da..cakap kt mama..kalu agak2 tkde kerja..aku nk jadi tukang jahit je..hahhaah

perrrhhhggg...buang masa belajar2 lelme setakat nk jadi tukang jahit je..haha..tkpe2...mane tau itu ada lah punca rezeki aku di masa akan dtang kan..welll..nk jadi tukang jahit..kene la panjang jaht..tpi masalah nye..aku pernah jahit baju kurung..tpi papa cakp...'bole la baju kurung ni pergi buat toreh getah'...ok..pastu terus membungkus kain da alatan menjaht..da tk jahit bju lagi da..hahha

hahah..tpi sejak bulan 9 haritu..time start praktikl..aku telah memulakan semula hobi menjahit ku..sbb aku bosan....bukan bosan tkde kerja..sbb bosan aku tk tau nk wat pe..kerja byk thesis+report..tpi di sbbkan aku ni jenis manusia yang mmg tk sedar diri..so aku wat tk tau je..hahahah

aku mmg da lme nk usha kain2 ni..last2 dapat la tau mane nk belikan..so aku pun mulakan dengan buat casing  utk hp,ipod n hardisk..ini lah hasilnya...

 hp case yang pertama
 hp case untk glxy mini aku
 i pod case classic ku..


hard disk case 

sekian ni adalah ciptaan ku yang pertama sekarang dah banyak da...nk tgk ke..nk temph ke..semua bole..add aku kt fb ok..

fb= nadiahalif@yahoo.com
email=nedya_7787@yahoo.co.uk
whatsapp only = 011-11245910

tata

No comments:

Post a Comment