Sunday, December 26, 2010

FLOWER flower its beautiful

yeah
gardening has been on of my favorite thing to do whenever it free at home
on my semester break..i spending my free time menanam pokok
hahah..its has been a while i stop doing it..so its time to do it back..
my mum bought me cactus ..starting from there i fall in love with cactus..easy to care of it..but to be patient ..heheh..sound poyoz gler bile tulis dalam english ni..sbb my english is poor i rather talking in malay than english..so sesape yg baca ni nk kutuk..sila la..mmg aku tk kisah..hehehe
ok sambung blik..my dad pun suke gardening ni..cume disbbkan dia sgt busy with his work so his rarely have a free time to do it..sementara aku bercuti ni..aku jaga la pokok2 yang aku rasa nk jaga..hahahah

pokok kertas nama sainstifik nye tak tau..hahaha


 ni aku panggil pokok butterfly..sbb mcm rama2 daun pokok ni..heheh

 cactus 1
 cactus 2
 cactus 3
anak cactus baru nk idup

sekian about pokok..nnti sambung lagi pasal pokok

No comments:

Post a Comment